Inte hur bra du är utan hur bra du vill bli Foto:
  • Inte hur bra du är utan hur bra du vill bli
Pressbild
Dela:

Inte hur bra du är utan hur bra du vill bli


Originaltitel:
It's not how good you are, it's how good you want to be
Bandtyp:
Häftad
Antal sidor:
128
Illustrerad:
Ja
ISBN:
9789185251346
Utk.:
juli 2005
Genre:
Facklitteratur
Lagerstatus:
Slutsåld

Vägen till framgång beror enbart på din egen inställning. Denna bok är en inspirerande och handfast guide för alla som vill lyckas i karriären.

Här får du humoristiska och värdefulla råd till hur man gör det otänkbara tänkbart och det omöjliga möjligt.

Efter många år inom en av världens tuffaste branscher delar reklammannen Paul Arden generöst med sig av sina erfarenheter och insikter. Hans lösningar är originella men inte mindre logiska för det. Bland annat förklarar han det självklara i att det faktiskt är bra att få sparken och varför det är bättre att ha fel än att ha rätt.


Recensioner

»Jag vill bli hur bra som helst, och här finns inspirationen. Jättekäckt!«
- Damernas värld

»Vid en första genomläsning är boken uppviglande. Man blir taggad av den, inte minst så bör varje reklambyråanställd få ett tjänsteexemplar – allt för att underlätta den rullande konflikten mellan byrå och uppdragsgivare. I förlängningen bör varje reklamköpare i rättvisans namn ha varsitt ex för att bättre klara av den dagliga kampen.«
- Lars Hall, reklammakare


Brombergs Bokförlag Besöksadress Telefon/Fax  Order   Copyright 2011
Hantverkargatan 26 Hantverkargatan 26 T:08-562 620 80

T:08-657 95 00

All rights reserved
112 21 Stockholm   F:08-657 19 95

F:08-657 19 95

Brombergs Bokförlag AB